Architektura 21szego wieku : Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (MMAW) / Camilo Rebelo

Dzięki uprzejmości Camilo Rebelo Propozycja projektu Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (MMAW) autorstwa Camilio Rebelo wynika z połączenia dwóch tematów zawsze obecnych w historii ekspresji sztuki: reprezentatywnej i abstrakcyjnej reprezentacji przyrody.
Muzeum demonstruje połączenie różnych rzeczywistości, różnorodnych kultur, a jednocześnie neutralne otoczenie, a także posiada unikalną i magnetyczną tożsamość: Mutant Nature.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Nałożono na siebie obraz krzewu sąsiedniego parku, a także innych lokalnych gatunków roślinności, z dynamiczną i złożoną mozaiką abstrakcyjnego charakteru.
Rezultatem jest unikalna elastyczna siatka, która jednocześnie zlewa się z otoczeniem, ze względu na gęstą masę pokrytą roślinnością, ale także wyróżnia się silnym charakterem otoczenia poprzez nieregularny geometryczny wzór.
Dzięki uprzejmości Camilo Rebelo Nie jesteśmy zainteresowani MMAW jako krytycznej obecności w kontekście kontekstowym i fizycznym otoczeniu, ani jako wyzwanie – David i Golias.
styl w stosunku do dominującej wielkości Pałacu Kultury i Nauki.
Ta konfrontacja może osłabić nowe muzeum, zmniejszając jego autonomię i dezorganizując jego charakter i tożsamość.
Postanowiliśmy przedstawić strategię, która wiąże nowe muzeum z zielonym parkiem, zapewniając ciągłość i równowagę, które współdziałają z wieżą, nie będąc konkurencyjną dla terytorium, owijając ją w roślinność.
Ta intencja wynika z intensywnych relacji kulturowych i społecznych między miastem a otaczającymi go rozległymi terenami zielonymi, w ciągłym dialogu między naturalnym a sztucznym, jako zrównoważonym związkiem między obiema częściami.
Ciało Muzeum staje się rodzajem nowej natury , skażonej sąsiednim parkiem, ale także sztuczną granicą, która odcisnęła się w nowej sylwetce.
Dzięki uprzejmości Camilo Rebelo Dzięki uprzejmości Camilo Rebelo Nie interesuje nas współczesne muzeum ze stałym i wieloletnim wizerunkiem.
Jego koncepcja musi odzwierciedlać jej czasową mutację, wywołując rotację wystaw.
treść i kolekcje.
Roczne pory roku należy postrzegać na swój obraz, generując zmienny wynik i odtwarzać cechy samej sztuki: wyraźne kolory i wieczną dualność między abstrakcją a realizmem.
[więcej w: obróbka strumieniowo ścierna, Paletyzatory, aprepitant ]

Powiązane tematy z artykułem: aprepitant obróbka strumieniowo ścierna Paletyzatory